Close Menu
Borba.rsBorba.rs
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Najnovije
    • Audi „Made in USA“?
    • Rok za plaćanje poreza na imovinu fizičkih lica ističe 14. avgusta
    • Još dva javna preduzeća menjaju status i postaju DOO – Nuklearni objekti Srbije i JP za skloništa
    • Pregled štampe – četvrtak 07.08.2025.
    • Haos sa overom ugovora za nekretnine zbog hakerskog napada
    • Porasle prosečne cene polovnih automobila
    • Novi rekord: Na suvenire se nikad nije ovoliko potrošilo
    • Najveći skok od 2008. godine
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Borba.rsBorba.rs
    • Najnovije
    • Vesti
      • Srbija
      • Region
      • Evropa
      • Svet
    • Politika
    • Berza
    • Makroekonomija
    • Banke
    • Kompanije
    • Potrošač
    • Lifestyle
      • Kultura i Mediji
      • Zdravlje
      • Lux Life
      • Automobili
      • IT
      • Zabava
    Borba.rsBorba.rs
    Početna»Kompanije»Netflix se konačno oporavlja nakon gubitka pretplatnika
    Kompanije

    Netflix se konačno oporavlja nakon gubitka pretplatnika

    Autor Borba.rs19.10.2022.8 Pregleda4 min.
    Facebook Twitter Reddit Pinterest LinkedIn WhatsApp Telegram Email

    Nakon dva kvartala dramatičnog gubljenja pretplatnika, popularni streaming servis Netflix se oporavlja, i to u velikom stilu.

    Kompanija je u utorak saopštila da je dobila 2,4 miliona pretplatnika u trećem kvartalu 2022. (jul, avgust i septembar) — što je daleko više od očekivanja (milion pretplatnika).

    Trendovi govore da će do kraja godine dobiti još 4,5 miliona pretplatnika u četvrtom tromesečju, što je takođe ispred onoga što su investitori očekivali.

    Ukratko, Netflix se naizgled vratio u fazu rasta nakon što je svedočio kako njegove deonice i reputacija padaju tokom cele godine zbog gubitaka pretplatnika. Trenutno, servis ima 223 miliona pretplatnika širom sveta.

    Vest o rastu broja pretplatnika u utorak je uticala na rast vrednosti deonice kompanije za 13 odsto, u trgovanju nakon radnog vremena.

    Netflixova dobit u trećem tromesečju iznosila je 1,3 milijarde dolara, što je manje u odnosu na 1,4 milijarde dolara nego u prethodnom kvartalu. Prihodi su porasli za otprilike 6 odsto u odnosu na prethodnu godinu, na 7,9 milijardi dolara. Oba pokazatelja su bila ispred onoga što je kompanija očekivala.

    – Nakon izazovnog prvog polugodišta, verujemo da smo na putu da ponovo ubrzamo rast – navela je kompanija u pismu deoničarima u utorak.

    Zarada predstavlja povratak u formu za Netflix, iako možda ne raste prejašnjim brzim tempom, i podseća da je kompanija prošle nedelje predstavila „Basic with Ads“, svoj dugo očekivani plan pretplate sa uključenim reklamama.

    Novi nivo pretplate, koji će koštati 6,99 dolara mesečno u SAD-u i biti dostupan 3. novembra, predstavlja veliki strateški pomak za kompaniju, koja je godinama odbijala mogućnost da se sadržaju prekidaju reklamama. Ali, nakon teške 2022. godine koju je Netflix do sada imao, kompanija je znala da mora doneti neke teške odluke.

    Netflix je u aprilu prijavio iznenađujući gubitak pretplatnika po prvi put u više od decenije. Njegove deonice su pale, kompanija je izgubila milijarde dolara u tržišnoj kapitalizaciji, stotine zaposlenih su otpušteni, a budućnost nekadašnje medijske miljenice bila je dovedena u pitanje.

    Kompanija je investitorima trebalo da pokaže da može doneti više novca jer je rast njegovih pretplatnika naizgled usporavao. Ponuda jeftinijeg plana oglašavanja bio je jedan od mogućih načina da se to učini.

    – Kao što smo raspravljali u proteklih nekoliko kvartala, poboljšanje naše strategije cena je važan kratkoročni fokus – napisala je kompanija u utorak.

    Napominje da je “dosadašnja reakcija oglašivača bila izuzetno pozitivna”.

    – Verujemo da će se veći izbor, posebno za potrošače koji više vode računa o ceni, vremenom pretvoriti u značajan rast prihoda i operativnu dobit. I pored toga, i dalje je rano za konkretnije prognoze. Budući da naše postojeće planove i dalje držimo bez oglasa, trebaće nam vremena da izgradimo bazu članstva i povezane prihode od oglasa – kažu iz kompanije.

    Netflix je dodao da će deljenje lozinki, još jedan način povećanja prihoda, biti pod lupom početkom sledeće godine.

    Sa zaradom od utorka, čini se da se Netflix popravio, barem za sada, ali ističu da izazovi nisu uklonjeni.

    – Kao što smo već dugo rekli, poslujemo u visokokonkurentnoj industriji, u kojoj ljudi imaju mnogo različitih izbora za zabavu – od linearne televizije do striminga, YouTubea do TikToka i igara do društvenih medija – napisao je Netflix.

    Kompanija veruje da ima “dugu stazu za rast, ako možemo nastaviti da poboljšavamo našu ponudu tokom vremena.”

    Netflix je verovatno prošao tako dobro u trećem kvartalu zahvaljujući brojnim hitovima od “Stranger Things 4” u julu do “Monster: The Jeffrey Dahmer Story” u septembru.

    – Iako smo imali promašaje, uspeli smo da napravimo veoma široku listu sa mnogo sjajnih serija i filmova, za bilo koje vaše raspoloženje ili ukus – kažu iz kompanije.

     

    Borba.rs, CNN, Investitor/ Foto: David Balev (Unsplash), Venti Views (Unsplash)

     

    Podeli: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Telegram Reddit Email

    Pogledajte još...

    Audi „Made in USA“?

    07.08.2025. Automobili 1 min.

    Najveći skok od 2008. godine

    06.08.2025. Banke 4 min.

    Poznata modna kuća žestoko kažnjena

    03.08.2025. Kompanije 2 min.

    Ferari tone

    02.08.2025. Automobili 1 min.

    Nemački gigant auto-delova najavljuje otkaze; Kompaniju već napustilo više od 11.000 radnika

    02.08.2025. Automobili 2 min.

    Microsoft dostigao tržišnu vrednost od 4.000 milijardi dolara

    31.07.2025. Kompanije 2 min.
    Popularno

    Pojavio se Labubu Jokić; Evo koliko košta

    23.07.2025.8K Pregleda

    Trgovački lanac tiho napustio Srbiju?

    03.12.2022.3K Pregleda

    Jedan proizvod Srbija proizvede tri puta više nego sve zemlje EU zajedno

    31.10.2022.1K Pregleda

    Protesti se šire Evropom: I Grci izašli na ulice; Belgija paralisana: „Situacija se pogoršava“

    09.11.2022.1K Pregleda
    Kursna Lista
    Zagađenje vazduha
    Ne propustite
    Automobili

    Audi „Made in USA“?

    Autor Borba.rs07.08.2025.21 Pregleda

    Nemački proizvođač automobila Audi razmatra izgradnju svoje prve fabrike u Sjedinjenim Američkim Državama. Ova opciju…

    Rok za plaćanje poreza na imovinu fizičkih lica ističe 14. avgusta

    07.08.2025.

    Još dva javna preduzeća menjaju status i postaju DOO – Nuklearni objekti Srbije i JP za skloništa

    07.08.2025.

    Pregled štampe – četvrtak 07.08.2025.

    07.08.2025.
    Pratite nas
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • YouTube
    O Nama
    O Nama

    Jedinstveni informativni portal koji prati sve bitne ekonomske dogadaje na dnevnom nivou, kako u Srbiji, tako i Evropi i svetu.

    Od makroekonomskih dogadaja, preko tržišta svetskih berzi i kriptovaluta, potrošackih tema, bankarstva, do sveta luksuza.

    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube RSS
    Naš izbor

    Macintosh koji je koristio Stiv Džobs davne 1987. stiže na aukciju, početna cena 200.000 dolara

    19.10.2022.

    Može li tržište kripto valuta uskoro da se oporavi

    19.10.2022.

    Tržni centri skraćuju radno vreme zbog štednje energije?

    19.10.2022.
    Popularno

    Pojavio se Labubu Jokić; Evo koliko košta

    23.07.2025.8K Pregleda

    Trgovački lanac tiho napustio Srbiju?

    03.12.2022.3K Pregleda

    Jedan proizvod Srbija proizvede tri puta više nego sve zemlje EU zajedno

    31.10.2022.1K Pregleda
    © 2025 Borba.rs. Maintained by WIN Solutions.
    • O nama
    • Marketing
    • Impressum
    • Uslovi korišćenja
    • Politika privatnosti
    • Kontakt

    Unesite pojam u polje iznad i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc da otkažete.