„Apple“ i „Goldman Sachs“ saopštili su da je njihov nov štedni račun sa visokim prinosom dostigao deset milijardi američkih dolara na američkim depozitima.
Otkako je usluga pokrenuta, 97 odsto korisnika štednog računa odabralo je da nagrade koje skupe pod nazivom „Apple Daily Cash“ uplate na račun, naveo je „Apple““ u saopštenju. Štedni račun je ugrađen u aplikaciju „Wallet na iPhone“ uređajima i omogućava korisnicima kamatu od 4,15 odsto, piše Bloomberg.
Najava je usledila nakon izveštaja u junu da „Goldman Sachs“ razmatra raskidanje partnerstva sa kompanijom „Apple“ Wall Street Journal je naveo da je banka u pregovorima sa kompanijom „American Express“ o preuzimanju „Apple“ kreditne kartice i drugih usluga.
„Apple“ je, takođe, pretrpio određene probleme. Neki korisnici su se žalili da ne mogu lako da podignu gotovinu, sa kašnjenjima koja se protežu na dane. Izvršni direktor Tim Kuk (Tim Cook) rekao je u junskom intervjuu da je problem uzrokovan sigurnosnim sistemom koji je dizajniran da spreči prevare, prenosi Blic.
U širem smislu, „Goldman Sachs“ se borio da zaradi novac od potrošačkih finansijskih usluga, uključujući „Apple Card“. Gubici, kao i kašnjenja i inženjerske borbe, podstakli su spekulacije o potencijalnoj podeli.
U najnovijem saopštenju, rukovodioci kompanija „Apple“ i „Goldman Sachs“ ponudili su svetliju sliku. Dženifer Bejli, izvršna direktorka finansijskih proizvoda kompanije „Apple“, rekla je da je kompanija „oduševljena što vidi odličan prijem kod novih i postojećih kupaca“.
Liz Martin, šefica korporativnog partnerstva u „Goldmanu“, rekla je da banka nastavlja da „isporučuje besprekorne, vredne proizvode korisnicima „Apple kartice“, sa zajedničkim fokusom na kreiranje najboljeg korisničkog iskustva, koje pomaže potrošačima da vode zdraviji finansijski život“, preneo je Blic.
Borba.rs/ Foto: Zhang Kaiyv (Unsplash), Flickr