Pre tačno pet godina otvorene su prve Lidl prodavnice u Srbiji. Od dolaska na tržište Lidl je ovde investirao više od 550 miliona evra, izvezao srpske robe u vrednosti većoj od 30 miliona evra i zaposlio više od 3.300 ljudi, saopštila je ova kompanija povodom godišnjice poslovanja na našem tržištu.
– Domaći dobavljači su u asortimanu Lidl Srbija zastupljeni sa više od 600 proizvoda, što kroz lokalno poznate marke, što kroz proizvode koji se prodaju pod Lidl brendovima. Lidl je u svoj stalni asortiman uvrstio liniju i proizvoda „S ljubavlju, domaće“, koji se sastoji isključivo od proizvoda domaćih dobavljača, a koje pored srpskog porekla, odlikuju i visok nivo kvaliteta i specifična svojstva. Oko 100 različitih proizvoda deo su asortimana ove brenda – navode u Lidlu.
U ovom trgovinskom lancu navode i da su već tri godine za redom nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe“, kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca i dodaju da svi zaposleni imaju privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima.
Lidl trenutno u Srbiji posluje kroz dva logistička centra u Novoj Pazovi i Lapovu koji su zaduženi za snabdevanje 67 prodavnica u 38 različitih gradova, preneo je Danas.
Borba.rs/ Foto: Unsplash