LVMH radi na prodaji svog modnog brenda Marc Jacobs jer se luksuzni div bori s padom potražnje, prema izvorima upoznatim s tim pitanjem, piše SEEbiz.
Pariški konglomerat koji stoji iza brendova poput Louis Vuittona, Diora i Moët Hennessyja obratio se potencijalnim kupcima, uključujući vlasnika Reeboka, Authentic Brands, u vezi prodaje modne marke, koju poseduje od 1997. godine, rekla su dva izvora.
Pokušaj prodaje jednog od svojih manjih brendova sledi nakon teškog razdoblja za LVMH, kojim upravlja francuski milijarder Bernard Arnault. Grupa je zabeležila pad cene deonica od 19 posto u protekloj godini, podstaknuta padom u sektoru luksuzne robe, preneo je SEEbiz.
LVMH i njegovi konkurenti pogođeni su kombinacijom trgovinske neizvesnosti koja utiče na potrošače širom sveta, slabljenja potražnje kineskih kupaca i rasta cena koji je odbio američke kupce.
Razgovori, o kojima je prvi izvestio The Wall Street Journal, bili su u toku i nije bilo garancija da će dogovor biti zaključen, rekli su izvori. LVMH i Authentic Brands odbili su komentarisati.
U četvrtak je LVMH izjavio da je njegova operativna dobit pala za 15 posto na nešto više od 9 milijardi evra u prvoj polovini godine, što je nešto bolji rezultat nego što su analitičari predviđali.
Osnovno poslovanje LVMH-a, modni i kožni proizvodi, izvestilo je o naglom padu kvartalne prodaje, što naglašava kontinuirano slabu potražnju za luksuznom robom nakon razdoblja rasta cena i pojačane ekonomske neizvesnosti.
Na konferenciji o zaradi u četvrtak, Cécile Cabanis, finansijska direktorica LVMH-a, rekla je da je firma, poznata kao serijski preuzimatelj, otvorena za prodaju brendova koji ne odgovaraju njenom portfelju, navodeći odluku o prodaji udela u modnim markama Off-White i Stella McCartney prošle godine.
– Nećemo zadržati brendove ako verujemo da nisu dobar dodatak ili da nismo pravi operater za njihovo upravljanje – rekla je Cabanis.
Poslednji veliki posao LVMH-a bila je akvizicija američkog draguljara Tiffany vredna 16,2 milijarde dolara, preneo je SEEbiz.
Borba.rs/ Foto: Unsplash