M&M’S, jedan od najpoznatijih brendova kompanije Mars, po prvi put nakon deset godina proširuje svoju kultnu ekipu uvođenjem novog lika – ljubičaste bombonice „portparola“ i nastavlja svoju misiju usmerenu ka stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve.
Kako navode iz kompanije, Purple je pravi moćni ženski lik, ona podržava žene i usmerena je ka njihovom osnaživanju u svetu; autentična je i prihvata sve svoje osobine, svesna pokretačke snage koju nose njen šarm i neobična priroda. Ona se pridružuje ostatku ekipe, koju već broji šest članova, kako bi zajedničkim snagama predstavili novu svrhu M&M’S brenda, ohrabrujući ljude širom sveta da budu ponosni na svoje različitosti, jer ih upravo one čine jedinstvenim.
![](https://borba.rs/wp-content/uploads/2022/09/s2-2048x1152.png)
Navode da su nedavna istraživanja pokazala da se generacija Z, koju čini gotovo trećina ljudske populacije, oslanja na individualnost, inkluzivnost i autentičnost, kao i da današnje društvo podržava sve ljude koji prihvataju svoje „pravo ja“ i podstiče ih da iskažu sve svoje osobine. Upravo se na ove uvide oslanja i ambiciozni cilj koji je kompanija Mars objavila – poboljšanje osećaja pripadnosti za 10 miliona ljudi do 2025. godine.
„Ovo je zaista važna godina za M&M’S i Mars, i ponosni smo što iz dana u dan hrabro koračamo ka svom cilju – stvaranju inkluzivnijeg sveta u kome se svako oseća prihvaćeno. Uvođenje novog lika – Purple je sledeće poglavlje u knjizi koju pišemo; verujemo da će se mnogi ljubitelji brenda poistovetiti sa njom, njenom iskrenošću i činjenicom da je ponosna na sve ono što predstavlja i što je čini drugačijom. To je upravo ono što želimo da postignemo – da kroz M&M’S povežemo ljude širom sveta pomažući im da sagledaju svoje razlike i inspirišući ih da prevaziđu barijere koje ih sprečavaju da se osećaju kao deo zajednice“, istakla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.
![](https://borba.rs/wp-content/uploads/2022/09/s1-1.png)
Verujući da je upravo zabava ono što povezuje ljude širom sveta, kao deo svog prvog pojavljivanja Purple će, kako navode, objaviti i pesmu praćenu muzičkim spotom u kome učestvuje cela M&M’S ekipa. Ljubitelji brenda novi spot mogu pogledati na društvenim mrežama brenda M&M’S, kao i na svim glavnim streaming platformama, istovremeno podržavajući raznovrsnu i inkluzivnu umetnost, jer će za svaki strim pesme M&M’S donirati dolar svetskoj neprofitnoj organizaciji Sing for Hope.
Saradnja sa organizacijom Sing for Hope deo je M&M’S FUND-a, savetodavnog odbora čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.
Borba.rs / foto: Promo